نباید ها و باید ها
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

دو شنبه 3 آذر 1393
ن : محمددانیال

نباید ها و باید ها

ی وختایی عادما بیصوادن اما ی دنیا هرف واس گفتن دارن...ی وختایی فکر میکنم که نباید هرفی بظنم اما نمیشه دید و صاکت نشثت...بعزی موغه ها یکی دصت رد به صینه عادم میزنه ..نباد اینتوری بگم...اما برای موندن التماص کردن کار رو خرابتر میکنه...کسی که بخواد باهات بمونه هر چیزی رو بهونه میکنه طا تو رو اض دثت نده...زیادی به ضاهر واژه هام نگاه نکن...مصخره بازی نیثت...این یک حقیقته که چشم هاتو باض نگه داری ...برات لالایی نمیگم..چون بلت نیستم...قلمه صلمبه هم نمیحرفم..چون گنده نیستم...میخوای بمونی؟...من مهمون نواضیم زیاد خوب نیصت اما بدون یک دونه سیبی که برات سر سفره میارم..از شکم خودم میزنم...مهمون جاش تو دل عادمه...اما من دنبال مهمون نمیرم...دوس ندارم وختی که میره چشم تو چشمش بشم تا دلم رو بکنه و بره...

من زخم خوردم ..عاره...اما مار نیشتم...نیش نمیزنم چون افعی تیصتم...معلمم میگفت دیکته  ات خوبه...همیشه 2بیصت میگرفتم..اما میخوام هال اون دوستم رو درک کنم که چقدر ساده و بدون قانون مشق خا و دیکته های شبش رو مینوشت...مطمئن باش وقتی بهم سلام میدی من به احترامت از سر جام بلن میشم...تلافی کردن بلت نیستم....وگرنه باید یه شهر رو خراب میکردم...

خلاسش نمیکنم..از اول خلاسه نویثیم زعیف بود...

ولی من دلم رو به امانت میدم بهت...اگه گمش کردی یا شکستیش...بهتره  دیگه برام نیاریش...چون اون دلی رو که میسپرم به یکی ...رو با هاش خدافظی میکنم...

هنوز رد خورده شیشه هایی که رو دلم جا گزاشطن روی قلب و روهم پیداست...

هر کی دوس داشت نظر بده..هرکسی خواست هر چی بگه بگه...

به قول کسی که میگفط:عادما اض یه جایی به بعد مگن بی خیال...

پس غریبه ی اشنا بی خیال...



نظرات شما عزیزان:

مستانه40
ساعت22:40---11 آذر 1393
وقتی از چشم تو افتادم دل مستم شکست
عهد و پیمانی که روزی با دلت بستم شکست
ناگهان- دریا! تو را دیدم حواسم پرت شد
کوزه ام بی اختیار افتاد از دستم شکست
در دلم فریاد زد فرهاد و کوهستان شنید
هی صدا در کوه،هی "من عاشقت هستم" شکست
بعد ِ تو آیینه های شعر سنگم میزنند
دل به هر آیینه،هر آیینه ایی بستم شکست
عشق زانو زد غرور گام هایم خرد شد
قامتم وقتی به اندوه تو پیوستم شکست
وقتی از چشم تو افتادم نمیدانم چه شد
پیش رویت آنچه را یک عمر نشکستم شکست…

از : زنده یاد نجمه زارع
پاسخ:سلام... آدم از اسب بیافته ولی از اصل نیافته.... ای بابا...اینقده کشیدیم ک نگو.... هر کس به طریقی دل ما میشکند/بیگانه جدا دوست جدا میشکند بیگانه اگر میشکند حرفی نیست/از دوست بپرسید،چرا میشکند!!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دل نوشته هام، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.